union
لوگو بیمارستان ولیعصر
لوگو بیمارستان ولیعصر
صفحه اصلی

معرفی واحد

اهداف و برنامه ها

دستاوردهای واحد

اعضای واحد

ارتباط با واحدآیین نامه هاقوانین و مقررات

مشاوره پژوهشی

جلسات شورای پژوهشی

محتوای آموزشی مربوط به محتوای بالینی

فعالیت های مرتبط با کووید 19

آموزش و پژوهشتقدیر و تشکر ، وابستگی سازمانیفعالیت های جوانی جمعیت

منابع الکترونیکی

راهنمای نصب اپلیکیشن PWA

چاپ مقاله در مجله نیچر با افلیشن واحد توسعه تحقیقات بالینی
چاپ مقاله در مجله نیچر با افلیشن واحد توسعه تحقیقات بالینی

بی شک تا کنون نام مجله نیچر به گوشتان خورده است. نشریه ای  که چاپ مقاله در آن ها بسیار حائز اهمیت است و گاهی در صفحه اول پایگاه اینترنتی دانشگاه های معتبر دنیا با تیتر بزرگ اعلام می شود 

جناب آقای دکتر سعید پیر مرادی دکتری تخصصی و  پسا دکترا هوش مصنوعی ،  محقق و دستیار پژوهشی واحد توسعه تحقیقات بالینی بیمارستان ولیعصر تبریز موفق به چاپ  مقاله  در نشریه نیچر با افلیشن واحد توسعه تحقیقات بالینی بیمارستان ولیعصر تبریز شده اند. بی شک چاپ مقاله در مجله نیچر افتخار بزرگی برای هر پژوهشگری بوده و بسیاری از محققین بزرگ دنیا در طول دوران تحقیقات خود موفق به این امر نمی شوند. این موفقیت بزرگ و مثال زدنی را به ایشان و بیمارستان بین المللی ولیعصر تبریز و واحد توسعه تحقیقات بالینی بیمارستان  تبریک عرض مینماییم.

نشریه نیچر ،یکی از برترین مجلات دانشگاهی جهان است.گرچه تمرکز اصلی مجله بر انتشار تحقیقات و مقالات مروری علمی محض است، اما خبرهای علمی و به طور کلی هر آنچه مورد توجه دانشمندان باشد را نیز شامل می شود. بر خلاف اکثر مجلات علمی که بر شاخه خاصی تمرکز می کنند، نیچر تمامی رشته های علمی را پوشش می دهند.

برای اطلاعات بیشتر