21 آذر، 1397

امروز

ساعات کار بیمارستان

هفت روز هفته / شبانه روزی

بیمارستان بین المللی ولیعصر تبریز

بیمارستان بین المللی ولیعصر تبریز بزرگترین و مجهزترین بیمارستان خصوصی شمالغرب کشور میباشد که از سال 1391 آغاز به کار کرده است. مدیریت و رهبری این بیمارستان به صورت هیئت مدیره ای بوده و تحت ریاست جناب آقای دکتر شهرام دبیری (عضو شورای کلانشهر تبریز) در حال ادامه فعالیت میباشد. هیئت مدیره این بیمارستان شامل 5 عضو اصلی به نام های : دکتر شهرام دبیری ، دکتر عباس افراسیابی (رئیس هیئت مدیره) ، دکتر بهزاد سروران ، دکتر علیرضا رحیمی ، مهندس افشین دبیری و دکتر مهدی قره خانی با سمت بازرس میاشد. در این بیمارستان اکثر خدمات درمانی جنرال و اعمال جراحی در حال انجام است. تمامی اتاق های این بیمارستان خصوصی و یه تخته میباشد و علاوه بر این بیماران و همراهان گرامی قادر خواهند بود از خدمات بخش VIP نیز بهره مند شوند. بخش اتاق عمل شامل 10 اتاق عمل با در اختیار داشتن فضایی مناسب و تجهیزاتی پیشرفته آماده ارائه خدمات به شما عزیزان میباشد. معرفی لابی بیمارستان : لابی متشکل از انواع بخش ها، فروشگاه ها ، رستوران ، داروخانه ، آتلیه و ... می‌باشد که به معرفی تمام این واحد ها میپردازیم. • استیشن پذیرش ، ترخیص و صندوق • رستوران • نمازخانه • داروخانه • تجهیزات پزشکی • کافه کاچی • آتلیه • سوپرمارکت • فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی • عینک سازی و عینک فروشی • گل فروشی • واحد کپی و تکثیر پارکینگ بیمارستان • پارکینگ عمومی : محوطه و حیاط بیمارستان بخش بندی شده و به صورت پارکینگ آماده ارائه خدمات می باشد . استفاده از پارکینگ عمومی برای بیماران بستری شده در بیمارستان در صورت دریافت برگ پارکینگ از پذیرش رایگان می‌باشد . • پارکینگ طبقاتی : در داخل محوطه بیمارستان بوده و به صورت تمام وقت آماده ارائه خدمات به مراجعین عزیز می باشد . پاریکنگ طبقاتی دارای تعرفه بوده و رایگان نمی‌باشد روتین های هایی که باید توسط مراجعین به بیمارستان رعایت شود 1- در صورت امکان از آوردن کودکان زیر 12 سال به محیط بیمارستان با هدف ملاقات خودداری فرمایید 2- قبل از ورود به اتاق بیمار دستان خود را با مایع ضدعفونی کننده نضب شده در ورودی اتاق بشویید 3- حتی الامکان زمان ملاقات و تعداد آن را محدود فرمایید 4- در تعامل با پرسنل درمان سعی کنید سختی کار آنان را درک و همکاری لازم را به عمل آورید 5- بیمارستان برنامه های مختلفی را جهت شنیدن نظرات شما طراحی نموده و دیدگاه های شما برای تیم مدیریتی بیمارستان بسیار قابل اهمیت است لذا سعی کنید با آرامش و اطمینان مسائل و مشکلات خود را با در نظر گرفتن سطوح تعیین شده مانند حامیان بیمار ، سوپروایزر و مدیریت پرستاری انعکاس دهید . منشور حقوق بیمار • دریافت مطلوب خدمات سلامت حق بيمار است. اين خدمات بايد تا حد امكان محترمانه، صادقانه، عادلانه، سريع و فارغ از تبعیض باشد. شرائط خاص بیمار )ناشنوا، کودک، زبان بیگانه و ... (در نظرگرفته شود. مبتني بر دانش روز، منافع بیمار و امكانات و شرايط مناسب و بدور از درد و رنج باشد. در شرايط اورژانس فارغ از الزام به تامین هزينه و يا، همراه با فراهم¬سازی زمینه انتقال به مراکز مناسب ديگر باشد. • اطلاعات باید به نحو مطلوب و به ميزان کافی در اختيار بيمار قرار گيرد. اطلاعات شامل: هزينه های احتمالي بیمه¬هاي تحت پوشش نام و مسئولیت اعضای کادر درمان مفاد منشور حقوق بيمار نقاط ضعف، قوت و عوارض احتمالي روش درمان و توضيح در خصوص درمان هاي جايگزين نحوه دسترسي به پزشک معالج آموزش های لازم در ارتباط با بيماري تصاوير اطلاعات ثبت شده در پرونده • حق انتخاب و تصميم¬گيری آزادانه بيمار باید محترم شمرده شود بیمار در موارد ذيل حق انتخاب دارد: درخواست براي انتخاب پزشک معالج و انجام آن در صورت امكان انتخاب مرکز خدمات دهنده امور تشخيصي و درماني و نظرخواهي از پزشک دوم به عنوان مشاور شرکت در پژوهش قبول يا رد درمان پیشنهادی پس از آگاهي غير از موارد اورژانسي به صلاحديد پزشك زمان کافي جهت تصمیم گیری و انتخاب، در صورت عدم وجود خطر • اصل رازداری و احترام به حریم خصوصی بيمار رعایت شود بايد به حريم خصوصي بیمار احترام گذاشته شود و امكانات لازم بدين منظور فراهم شود. فقط بیمار، گروه درماني و افراد قانوني مجاز، حق دسترسي به اطلاعات بیمار را دارند. همراهي فرد معتمد در مراحل تشخیصي حق بیمار است مگر اين كه خلاف ضرورت پزشكي باشد. • دسترسی به نظام کارآمد رسيدگی به شکایات حق بيمار است بیمار حق دارد در صورت ادعای نقض حقوق خود، بدون اختلال در کیفیت خدمات دريافتي به مقامات ذي¬صلاح شكايت کند و از نتايج شكايت خود در مراجع ذي¬صلاح آگاه و پس از رسيدگي از همان طريق مطلع گردد. " رعايت حقوق كاركنان از جانب مراجعين، به منظور امكان دريافت خدمت مناسب، امري اجتناب ناپذيراست " منشور اخلاقی و اداری کارکنان این منشور به منظور اشاعه و اعتلای فرهنگ اسلامی و ارزش های انسانی و سازمانی در نظام اداری کشور و نهادینه کردن ابعاد آنها در اندیشه و عمل کارمندان دولت تدوین گردیده است. با اطلاع از اینکه کارمندان دولت به عنوان بندگان خدا و خدمتگزاران مردم باید تمام تلاش و همت خود را برای انجام هرچه بهتر وظایف شرعی و قانونی و مسئولیت های اداری بر مبنای باورها و ارزش های اسلامی و افزایش سطح رضایت مندی مردم به کار گیرند و خود را ملزم به رعایت اصول و مفاد زیر بدانند: • اصل برابری: همه شهروندان در برابر قانون برابرند و باید با همه آنان شرایط مشابه و رفتار یکسان داشت. کارمندان باید در محدوده ی وظایف شغلی خود امکان دسترسی برابر به خدمات دولتی را برای همه شهروندان فراهم کرده و با آنان بدون هیچ گونه تبعیض رفتار نمایند. • اصل حاکمیت قانون در فعالیت های اداری: همه امور دولتی مبنای قانونی دارد و تصمیمات و اقدامات اداری کارمندان بر اساس اقدام به قوانین و مقررات موجود اتخاذ و انجام می گردد. • اصل مردم مداری: هدف نهایی از تشکیل سازمان های دولتی و استخدام کارمندان، ارائه خدمات بهتر به مردم و شهروندان است. کارمندان باید در گفتار، کردار و نگرش های خود خدمتگزاری به مردم را متجلی سازند. کارمندان متعهد هستند که در تصمیم گیریها، انجام وظایف و رفتار های خود منافع و ترجیهات مردم و شهروندان و مصالح عمومی را در نظر گرفته و امکان دسترسی راحت تر و عام تر به خدمات دولتی را فراهم نمایند. • اصل احترام و اعتماد: کارمندان در تعاملات و رفتارهای خود با سایر افراد از قبیل مافوق ها، زیردستان، همکاران و مراجعان باید احترام آنان را حفظ نمایند، به انتظارات و احساسات دیگران اهمیت قایل شده و بر مبنای اعتماد به طرف مقابل عمل کنند. • اصل پاسخ گویی: سازمان های دولتی برای مردم ایجاد می شوند و باید در برابر آنان پاسخگو باشد. کارمندان مسئولیت تصمیمات و اقدامات خود را بر عهده گرفته و در مورد آنها به مردم و مراجع ذیصلاح پاسخگو باشند. • اصل شفافیت: کارمندان باید تمام اطلاعات مربوط به امور و فرایند های جاری دستگاه های اجرایی)به غیر از اموری که در زمره ی اسناد و اطلاعات طبقه بندی شده قرار دارد( را به طور شفاف در چهارچوب مقررات و ضوابط در اختیار ذینفعان قرار دهند. این اطلاعات ضمن مشخص کردن فرایندهای سازمانی مبنای پاسخ گویی کارمندان به مردم و مراجع ذیصلاح را فراهم می آورد. • اصل تعهد و وفاداری به سازمان: کارمندان باید نسبت به دستگاه متبوع خود و اهداف و ماموریت ها وفادار باشند و با علاقه مندی و تمام توان از طریق انجام صحیح وظایف و مسئولیت های سازمانی در راستای تحقق اهداف و ماموریت های سازمانی تلاش کنند.

اعضای هیئت مدیره

...

دکتر عباس افراسیابی

جراح و متخصص قلب و عروق

...

دکتر علیرضا رحیمی ممقانی

متخصص طب فیزیکی و توانبخشی - فلوشیپ درد

...

دکتر شهرام دبیری اسکویی

متخصص طب هسته ای

...

دکتر مهدی قره خانی

متخصص طب اورژانس

...

دکتر سروران

...

مهندس افشین دبیری اسکوئی

عضو هیئت مدیره

بالا